سری جدید اس ام اس های زیبای عاشقانه
عشق من
درباره وبلاگ


سلام بچه ها به کلبه کوچیک عشقم خوش اومدین من این وبلاگو به عشقه محمدم درست کردم نظر فراموش نشه .... آیا میدانیـــــــــــــــــــــد نظر گذاشتن باعث کوتاه شدن عمر شما نمیشود؟! آیا میدانیـــــــــــــــــــــد نظر گذاشتن فقط چند ثانیه طول میکشد؟! آیا میدانیــــــــــــــــــــــد نظر گذاشتن باعث شادی دل من و بالا رفتن انگیزه من میشود و1 در دنیا و100در آخرت ثواب دارد؟! آیا میدانیــــــــــــــــــــــد خرابی ماوس به خاطر نظر گذاشتن نمیباشد؟! اگه همه ایا رو میدونی پس نظر بذار دیگه....

پيوندها
قالب وبلاگ
بیا تو ایران موزیک
قالب وبلاگ
ترنم اشکها و لبخند ها
دوست داشتنی
تاس چت
کلبه عشق
انچه شما خواسته اید.اهنگران
کلبه عشق
جدیدترین مطالب فیسبوک
وبلاگ رسمی علی رنجبر
چت روم فارسی
قالب وبلاگ
بی معرفتانه
کلیشه
....
دهکده دانلود
خرید عینک آفتابی زنانه
آنتی ماسون
فتوبلاگ
رویای خیس
ღ♥ღ!~چه حس خوبیه داشتنت~!ღ♥ღ
هرشب دلتنگی
بزرگترین كلوب با اتاق گفتگو
اینجا برای دلشکسته هاست....
موج مثبت
هر چی دوست دارم
شکلک
گزارش کار 2
گزارش کار
بازی - نرم افزار - عمومی
عکسهای خوشمل
تینا تهرانی
TakLike
عشق من و تو
عشق من (zahra)
وبلاگ برو بچه های دانشگاه آزاد پرند
کلبه سنگ صبور و حامد
شارژ آسون تلفن همراه
عشق من (zahra)
عاشقانه ترین وبلاگ روز دنیا
شعــرهــای عاشــقانــه
به خاطر تنها عشقم میلاد
عکسهای خوشمل
ساعت مچی زنانه
دوست داشتنی
چت روم
خرید ساعت مچی
فتوبلاگ
عینک ریبن اصل
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس eshqeman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









موضوعات
عکسهای عاشقانه و ولنتاین
جملات عاشقانه
اس ام اس عاشقانه
شعر های عاشقانه
اس ام اس ولنتاین
اس ام اس عاشقانه انگلیسی
اس ام اس وفا
اس ام اس دلتنگی
اس ام اس شب بخیر
اس ام اس صبح بخیر
اس ام اس غم انگیز
اس ام اس تنهایی
اس ام اس خداحافظی
اس ام اس خیانت
اس ام اس بوسه
اس ام اس قدر شناسی
اس ام اس حسرت
اس ام اس خاطرات
اس ام اس تیکه دار
اس ام اس انتظار
اس ام اس باحال دانشجویی
اس ام اس باحال وتیکه دار
اس ام اس عاشقانه و احساسی
اس ام اس روز زن
اس ام اس تبریک ولادت امام زمان (عج)
اس ام اس های غمگین عاشقانه
اس ام اس های باحال و خنده دار
اس ام اس های تیکه دار
متن زیباو قشنگ برای کارت عروسی
جملات با ارزش از ویکتور هوگو
اس ام اس های سنگین و معنی دار
اس ام اس های عاشقانه و جالب جناس دار
اس ام اس های عاشقانه و جالب جناس دار
اس ام اس فاصله و دوری
اس ام اس های زیبای روز پدر
اس ام اس عاشقانه بارونی
اس ام اس باحال و خنده دار
اس ام اس تنهایی
اس ام اس روز مادر
اس ام اس خاطرات و دلتنگی
اس ام اس انتظار

نويسندگان
love song

آخرین مطالب


 
شنبه 1 تير 1392برچسب:, :: 18:40 :: نويسنده : love song

.
اینقدر ورق های زندگیمو بهم نریز
حکم همون دله !
.
.
.
دلی به وسعت دریای کدر نمی خواهم،
برای من دلی به شفافیت یک لیوان آب ،کافیست . . .
.
.
.
باختی در کار نیست
برای تو
قلبم را ریسک می کنم
یا می برم…
یا می میرم…
.
.
.
همه ماهر شده اند
یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !
اما من ناشیانه به یک نفر دل میبندم هزاران بار !
.
.

.
از اون گله نکن …
وقتی تو جا خالی دادی …
اون بغلم کرد تا زمین نخورم
.
.
.
تمام خوبـــــی حس مالکیت اینه که
از کسی که دوسش داری بپرسی تــــــــو مال کی هستی؟!
و اون بدون معطلی بگه:
فـــــقط مـــــال تـــــــــــو
.
.
.
ﻣﻦ ﺁﻣﺪﻡ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﻛﻪ
ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ
ﺧﺪﺍ ﻛﻨﻪ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﻛﻪ ﻻﻳﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ
.
.
.
دنیای من بی انتهاست وقتی هنوز …
به آغوش گرم تو نرسیده ام
.
.
.
توضیح نمی خواهد
تمام خواهش من یک جمله کوتاه است:
دلی که به تو سپرده ام ، به غم مسپار . . .
.
.
.
در این آشفته بازار هر چقدر هم که گران باشد باز هم میخرم …
نازت را میگویم !
.
.
.
خدایا …
آدم آفریدی یا تخم مرغ ؟
چرا همه تو زرد از آب در میان ؟
.
.
.
با هیچ مزه ای عوض نمی کنم نمک چهره ات را
ولی متعجبم …
از شیرینی لبانت در این نمکزار !
.
.
.
دیوان شعرم را برای تو سرودم / گردد فدای چشم ناز تو وجودم
این بوده رویا و خیال و آرزویم /  ای کاش من هم دلبر قلب تو بودم
.
.
.
از این میعادگاه تکراری خسته ام …
بیا اینبار جای دیگری قرار بگذاریم ، برای با هم بودن !
جایی جز “خیالم”
.
.
.
خلاصه بگویم ،
ماجرا از آنجا شروع شد که در شب آرزوها من او را آرزو کردم و او ٬
عشقش را …
.
.
.
وقتی که نیستی …
با دیدن هر صحنه عاشقانه ای احساس یک پرانتز را دارم
که همه ی اتفاقات خوب خارج از آن می افتد
.
.
.
در خاطری که تو هستی ، دیگران محکومند به فراموشی …
این را به همه بگو !
.
.
.
لبخند که می زنی یوسفی می شوم که بی هیچ برادری
در چال گونه ات ، گم می شوم !
.
.
.
.
هیچوقت آرزوی خوشبختی نکن برای من …
بی خودت !
.
.
.
چقدر سخته واسه رسیدن به ستارت تا آسمون بری
اما وقتی رسیدی ببینی صبح شده …
.
.
.
میترسم اگر یک شب هم راضی شدی به خوابم بیایی
من به یادت بیدار نشسته باشم . . .
.
.
.
درخت با برگ های خشک و شاخه های شکسته هم هنوز درخت است …
آدم اما “دلش که بشکند” ، دیگر آدم نمی شود !
.
.
.
این روزها برای نفس کشیدن
بهانه ای ندارم
بهانه لازم نیست برای زندگی !
بی بهانه خواهم زیست
تو ای بی بهانه ترین لحظات هستی من
بهانه ای برای این بی بهانگی بیاور …
.
.
.
سنگین ترین غروب من
لحظه ی بی تو بودن است
اگر ماندم که می آیم به سویت
اگر مردم فدای تار مویت
.
.
.
از همان کودکی به ما هشدار دادند و جدی نگرفتیم …
یادت هست ؟
در دفتر مشقهایمان خطوط
فاصله همیشه قرمز بود !
.
.
.
دیوار احساس من را
همه…
کوتاه می پندارند ،
اما چه می دانند ،
در پس این دیوار کوتاه ،
زمینش عمق فراوان دارد
.
.
.
آدمها هرچقدر بزرگتر میشوند دلشان بیشتر بغل میخواهد
حتى بیشتر از وقتى که کودک بودند !
.
.
.
هوایم را داشته باش …
وقتی تو هوایم را داری هوا هم خوب میشود
اصلا هوا هم به هوای تو خوب میشود
.
.
.
هیچ شباهتی با یوسف نبی ندارم !
نه رسولم !
نه زیبایم !
نه عزیز شده ام !
نه چشم به راهی دارم !
فقط در چاه خاطرات تو افتاده ام …
.
.
.
قلب من …
دموکراتیک ترین دولت دنیاست
آنقدر که تو را نیز همچون خودم از ته دل دوست می دارد
.
.
.
یک دسته می روند و در حسرتِ داشتنشان می مانی …
دسته دیگر از چشمت می افتند و از زندگیت بیرونشان می کنی …
خودت را از چشم کسی نینداز …
بگذار همیشه در حسرت بودنت بمانند … !
.
.
.
هیچ حرارت سنجی را توان تشخیص دمای تب بی تابی ام نیست
.
.
.
برایت مینویسم تا بی نهایت
تا نگاهی گم شود در چشمهایت
*
برایت مینویسم با طعم رسیدن
با هوایی که در آن شوق پریدن
*
برایت مینویسم با زلال اشکهایم
شاید آن وقت بدانی قدر نوشته هایم
*
برایت مینویسم بهترینم
مینویسم تا بدانی
عاشق ترینم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: